Wednesday, June 13, 2007

vi dreper.

De spør om de kan ta på deg.ta på deg når de vil.
Hun strekker ut hånden og vil stryke deg.
du vasker gulvet med håret slik du danser sa
hun for å oppmuntre deg. Kan jeg virkelig få
ta på slik jeg vil ? jeg vil se hvordan albuen min
passer i øyet ditt. Er du min ?
du danser. Ser du meg slik ? er du min ?
fri for alt ? fri for deg selv ? fri for min hånd ?
Til for min hånd ? bevegelsen er for deg.
Jeg støtter hodet på albuen og ser på deg.
De tar på. Noen gav dem lov. Du er fri. De
rører ved oss og stikker paraplyspissen i
øynene.hvertfall slik vi ser det. Ser vi det
samme? engang ble vi enige om at vi så
det samme. Forlengelsen dreper. Du rører
og dreper. dødsangsten sjarmerer dødsønsket
til vellyst.Dette er meg,jeg gir deg et lik.
Død og din.Vil du røre nå ? først nå er jeg til
for deg. tilgjengelig for deg. jeg finner på alt
dette tenkte han da han gikk for å møte henne midt
på natten. jeg håper prestekragene i vinduet dør snart.

No comments: