Tuesday, May 15, 2007

hun og jeg og vi to.

det er seint på natten og
hun har bestemt seg for
at hun ikke kan legge seg
senere enn klokken fire.
men hun hører på musikken
og musikken synger om pure
emotions og hun hører på myspace
om et band som vil føles som mister
ministers følsomhet. jeg må legge meg,
klokken er snart fire. hun sa hun skulle legge
seg før den ble så mye, det har med å komme
seg opp dagen etterpå. det finnes ingen pure emotions
verken nå eller dagen etter . ikke på myspace eller hos
though allianse. hun vil at noen skal få meg til å le før hun
sovner. en gutt. men hun tenker at jeg så video -
performances av annie sprinkle idag og at hun ikke kan si
at hun vil at en gutt skal le av tankene hennes. le av hennes
tanker som jeg ler av dem. en gutt.hun ler av dem selv
før jeg sovner
før klokken er fire
og hun har tenkt at hun syns folka som tror de synger følsomt
på myspace ikke får henne til å le alene, men heller får henne til
å tenke noe sånt som at hun har mye igjen å lese til eksamen
og hun tenker, akkurat før klokken blir fire, at john olav og de
andre veit at det bare er etterligning de driver med, akkurat
som alle oss andre... selv på søttende mai...

No comments: