Friday, July 13, 2007

Accomodations for stupid people. only.





interailings overflow of feelings and a portrait of nothingness prohibit your actions. volume 1.



Du begynner å kjenne på følelsene du ikke
vil ha. ansiktet ditt kjenner tungt. Du kjenner
stygt med meg og det er nytt for deg. jeg snakker
om nyansene igjen. Overalt. I alt. Avvisningen.
Jeg gjentar og gjentar igjen.Du holder kjeft og
slutter å svare meg. Jeg ser nyansen i ansiktet ditt.
Du ville heller vært her med noen andre. Jeg har
prøvd å vise deg dette før. men jeg satt meg på
deg og kvelte deg før du fikk se det. Tar på deg for
at du skal løfte munnviken og godkjenne. Du avviser.
Du har begynt å se anderledes ut. Jeg vet og jeg har
nok alltid visst og jeg kjenner igjen munnen din.
den hviler tungt i ansiktet. Du ser anderledes ut,
for du har begynt å kjenne din egen nyanse..









interailings overflow of feelings and a portrait of nothingness prohibit your actions. volume 2.



Reservasjonsbestilling på internasjonale reiser
Det står det på skiltet på togstasjonen i Praha.
Jeg har begynt å tenke på det du sa om reservasjon.
Reservasjonens tvangstrøye.Vi reserverer plassene
på toget og jeg tenker på deg og på noe som har med
reservasjon å gjøre. De er mange mennesker med på
denne turen. Jeg er redd. Og redder deg i samme slengen
ved å reservere meg en plass. Akkurat nå blei det på toget
til nurenberg. Jeg har alltid reservasjonen med meg for at
du ikke skal drukne . Du trenger ikke min sekk. Den er tung
og jeg er redd jeg skal miste den. Jeg reserverer.
Heldigvis har jeg passet med meg så jeg ikke
glemmer hvem jeg er. Likevel er det mange
stemmer med på denne turen. Jeg tenker på
deg. reservasjonen er ensom
Det er mange speil rundt omkring og
digitalkameraets enfoldige backpakkere
knipser hensynsløst rundt seg. de lar deg
ikke glemme hvem du er.Jeg er kvalm nå.
Vi har en kommentator med på
turen. blitzen er skarp.
Jeg lener meg ut av vinduet. og spyr.

Det er enkel matematikk
Du ville heller vært her med noen andre.




No comments: