Tuesday, July 24, 2007

det finnes ikke skrift her...
jeg leter i gatene. mens jeg
driver dank. men det finnes
ikke ord her. jeg prøver å kvele
tankene som selger meg til høyst
bydende, de selger plakatteateret
med stykket om feil by. jeg finner
ikke ord i gatene lenger. om dette
er en fysisk glede klarer ikke hendene
mine å ta tak i. mine skamfulle hender
prøver å gripe noen ord mens jeg rusler
hjem.jeg har ikke valgt feil by. Jeg har ikke
valgt feil by. Jeg betaler masse penger for
riktig by. min største frykt er å måtte amputere
begge hendene.... fysisk glede gir fysisk avmakt og jeg er
når som helst klar for at du skal treffe knokkelen med
knivbladet. hendene må av slik ordene må felles for sin
egne banale virkelighet. håper de faller til jorden slik råtne
epler gjør og de syngene damene i baren puttet fingrene
i munnen og trodde det var sexy de drev på med.

No comments: