Wednesday, February 27, 2008

Hvor er den fødte forbryter når man trenger ham ? På litteraturkveld på Mono?

Jeg får ikke lov til å leke med Jon. Vi er sammen alltid. Nå gjemmer ikke far fyrstikkene, så nå er det umulig å finne dem. Far tenner på en masse selv. Han tenner på alt det som er i peisen. Så stikker han fyrstikkesken i bukselommen. Jeg tok mors saks i sybordet og klippet bukselomme på meg og. Så fant jeg en eske bak den kassen bak der hvor do haddevært før det brente opp. Men da jeg stakk den i bukselommen gikk den tvers igjennom. Så nå går jeg og holder på den innenfor buksen så den ikke skal gli ned. Far sa Hva faen er det gutten går og holder seg på låret for. Så fant de fyrstikkesken. Mor gråt. Far gikk ut og smelte med døren. Sånn vil jeg også lære å smelle. Bestefar dunket. Så gjorde jeg i buksen for at mor skulle bli glad igjen. Men så klippet Lillesøster fingertuppen av seg da hun skulle sy dukkeklær av mors kjole, og så kom doktoren igjen. Lillesøster er alltid heldig. Jon er slem. Han vil jeg aller helst leke med. Far har lovet meg ris da, han er snill.

No comments: